.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تمامی آملی ها کارت ملی دریافت کردند

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان آمل گفت: تاکنون بیش از 100 درصد جمعیت واجد شرایط شهرستان آمل، کارت شناسایی ملی خود را دریافت کردند.

به گزارش شمال نیوز ،علی هاشمی نسب در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: تاکنون 289 هزار و 283 نفر از افراد بالای 15 سال شهرستان کارت ملی در اختیار انان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: از نظر توزیع کارت های ملی شهرستان آمل در میان دیگر شهرهای مازندران بیشترین و بالاترین میزان توزیع کارت های ملی را داشته است.

رئیس اداره ثبت احوال آمل اضافه کرد: روند صدور کارت ملی برای افراد جدیدی که واجد شرایط دریافت کارت ملی می شوند همچنان ادامه دارد.

هاشمی نسب در خصوص تسریع در توزیع کارت های ملی در آمل اظهار داشت: توزیع کارت ملی در شهرستان به صورت همزمان هم در حوزه شهری و روستاها با همکاری دهیاران روند خوب و سریعی را داشت.

وی همچنین از همکاری ادارات ثبت احوال و آموزش و پرورش برای توزیع کارت های ملی برای افراد واجد شرایط در مدارس مقاطع متوسطه این شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: به منظور تسهیل در توزیع کارت های ملی و جلوگیری از تجمع افراد در ثبت احوال کارت های ملی پس از صدور از سوی ادراه ثبت احوال نماینده ای از مدارس قرار می گیرد.

شهرستان آمل، بیش از 345 هزار نفر جمعیت دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.